Browsed by
Miesiąc: Grudzień 2012

Jaka szczoteczka dla dziecka

Na samym początku wspomnę, że podczas zakupu szczoteczki trzeba dopilnować by była ona szczenie zapakowana. Jakie szczoteczki dla dzieci:

dla dzieci do 2 lat:

• mała,
  • z zaokrąglonym włosiem kolorowa
  • z wygodnym antypoślizgowym uchwyteem

dla dzieci powyżej dwóch lat:

• większa
  • z uchwytem mającym oparcie dla kciuka
  • z powierzchnia myjąca zęby i policzki
Wszczepienie implantów a jedzenie

Pani Barbara ( Rybnik) zapytała mnie, kiedy będzie mogła normalnie jeść po wszczepieniu implantu. Pani Barbaro, po wszczepieniu implantu powinna pani przez około dwie godziny unikać jedzenia i picia. Po paru godzinach ( 4h) od wszczepienia można zjeść coś delikatnego i zimnego. Ciepłe pokarmy można spożywać dopiero po upływie 24 godzin. Jeżeli szykuje się Pani na zabieg wszczepiania implantu, polecam z Rybnika dentystów umieszczonych na portalu http://dentysta-stomatolog.com/rybnik,1.html. Jeżeli chodzi o spożywanie produktów twardych, będzie musiała pani poczekać do całkowitego wygojenia dziąsła, które trwa od miesiąca do dwóch.

Czy szlifowanie zębów jest bolesne?

Pani Beata z Torunia jest przed zabiegiem szlifowania zęba pod koronę protetyczną. Oczywiście pani Beto, że taki zabieg jest robiony w znieczuleniu miejscowym, więc jest to zabieg bezbolesny. Można jednak odczuwać dyskomfort taki jak np. podczas borowania. Polecam pani bardzo dobrym stomatologów z portalu dobrzy stomatolodzy w Toruniu. Dobry stomatolog to podstawa dobrze wykonanych zabiegów i lepszej psychiki pacjenta. Mogę dodać, że w wypadku kiedy ząb jest martwy nawet znieczulenie będzie niekonieczne i zabieg obejdzie się bez bólu.